φωτογραφία DHA
Τελευταία ενημέρωση: 03 Ιανουαρίου 2020
Οι οδηγοί φορτηγών στην Τουρκία αντέδρασαν στις νέες ρυθμίσεις που θεσπίζονται. Οι αυξήσεις των καυσίμων, οι ποινές και οι χαμηλοί μισθοί έχουν καταστεί ανίκανοι να ζήσουν και έτσι αντέδρασαν στην κυβέρνηση.
Με τον κανονισμό που τέθηκε σε ισχύ το νέο έτος, έγινε υποχρεωτική η λήψη δεδομένων από ψηφιακούς ταχογράφους και η αποστολή αυτών των δεδομένων στο Υπουργείο. Ενόψει αυτού, οι οδηγοί συγκεντρώθηκαν στον αυτοκινητόδρομο Çorum-Ankara. Το Σώμα οδηγών και μεταφορέων του Corum, Πρόεδρος Tahsin Sahin δήλωσε σε δήλωσή του ότι η εφαρμογή δίνει στους οδηγούς 9 ώρες την ημέρα, δήλωσε: "Ας συμβαδίσουμε με την Ευρώπη, αλλά οι οδηγοί αυτοκινήτων μπορούν να πάνε 800 χιλιόμετρα σε 9 ώρες στην Ευρώπη. Ωστόσο, πρέπει να πάμε 350-400 χιλιομέτρων στην Τουρκία. Θέλουμε να αναβληθεί αυτή η εφαρμογή. Ένα δεύτερο ζήτημα είναι ότι όταν φορτώνετε το φορτίο από εδώ, πρέπει να το αναφέρουμε στη βάση δεδομένων του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών μέσα σε 6 ώρες. Η υποδομή του δεν είναι έτοιμη. Ένα τρίτο ζήτημα είναι το ηλεκτρονικό τιμολόγιο. Ο μεταφορέας μας χρησιμοποιεί μόλις το τηλέφωνο τόνου αφής. Τέλος, πρέπει να υπάρχουν τόνοι χιλιομέτρων. Δουλεύουμε 24 ώρες και δεν μπορούμε να κερδίσουμε χρήματα. Αν δεν μπορούμε να κερδίσουμε χρήματα σε 24 ώρες, πώς μπορούμε να κερδίσουμε χρήματα σε 9 ώρες ".
105 οδηγοί του Συνεταιρισμού Logamanic Karaman συγκεντρώθηκαν στην Οργανωμένη Βιομηχανική Ζώνη και συνοδευόμενοι από συνοδεία στην οδό Κόνια, διαμαρτυρήθηκαν το σύστημα ηλεκτρονικής παρακολούθησης και ελέγχου των μεταφορών. 105 TIR'ın ταυτόχρονα από τη συνοδεία συνοδευόμενη από την αστυνομία στο αυτοκίνητο, σταμάτησε τα οχήματα. Ο Fatih Doğan, ο Πρόεδρος του Συνεταιρισμού, δήλωσε σε δήλωση Τύπου: σύστημα Το σύστημα δεν έχει ακόμη δημιουργηθεί στην εφαρμογή ψηφιακών ταχογράφων. Αλλά οι μπάτσοι μας γράφουν μια ποινή. Σήμερα, 15 μέλη τιμωρήθηκαν στην είσοδο του Καραμαν λόγω της παραβίασης του χρόνου. "
ΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ IZMIR: Η ΔΡΑΣΗ ΜΑΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ
Izmir Bornova Isikkent μεταφορείς στην περιοχή των φορτηγατζήδες, οι χαμηλοί μισθοί, οι ψηφιακοί ταχογράφοι και οι αυξήσεις των καυσίμων έλαβαν μέτρα κατά. Περίπου 300 φορτηγατζήδες που ασχολούνται με την καύση των ελαστικών στην περιοχή των μεταφορέων, "Αυτή η δράση δεν θα μοιάζει με τις προηγούμενες, είμαστε αποφασισμένοι μέχρι τη λύση, θα συνεχίσουμε τη δράση", είπε.
"ΟΧΙ ΥΠΟΔΟΜΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ"
Ένας trucker εξήγησε τα προβλήματά του: "Πρώτα από όλα, το υψηλό κόστος καυσίμων. Ο τομέας των μεταφορών δεν βρίσκεται σε καλή κατάσταση αυτή τη στιγμή. Εκδίδουν νέους κανόνες από το 2020, αλλά είμαστε εδώ για να πούμε ότι δεν μπορούμε να εργαστούμε υπό αυτές τις συνθήκες. Είμαστε αντίθετοι με την ανταλλαγή δεδομένων ταχογράφου Digital, δεν έχουμε την υποδομή που είναι σήμερα στην Τουρκία. Η Τουρκία είναι γενικά σε 2 ημέρες και η δράση αυτή θα συνεχιστεί για όσο διάστημα δεν υπάρχει λύση. Αυτό δεν θα είναι όπως οι δράσεις που κάναμε τα προηγούμενα χρόνια, δεν θα αφήσουμε να φύγουμε ».
"ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ISTANBUL-IZMIR HIGHWAY"
Ο Faruk Özbay είπε ότι έχει φορτηγά για 10 χρόνια και είπε: "Αν ρωτήσετε ποιος από αυτούς τους φορτηγατζήδες εδώ σήμερα, δεν υπάρχει χρήματα τσαγιού ή χρήματα τσιγάρων στην τσέπη σας. Ο τομέας αυτός επιδεινώνεται. Δεν μπορούμε να αποτρέψουμε τις αυξήσεις των τιμών, τώρα είμαστε συνηθισμένοι να αυξάνουμε τις τιμές των ντίζελ, σας λέμε ευχαριστώ, αλλά αυτό το τελευταίο μοιραζόμενο των δεδομένων, το ηλεκτρονικό τιμολόγιο, η κοινοποίηση των εμπορευμάτων είναι γελοίο για εμάς. Είμαστε οι άνθρωποι που πληρώνουν τους φόρους μας. Έλα, έχουν δικαιολογίες κατά της πεζοπορίας. Δεν μπορούμε να το αντιδράσουμε, αλλά υπάρχει κάποιος που οδηγεί τον αυτοκινητόδρομο Κωνσταντινούπολης-Σμύρνης; Οι περισσότεροι από εμάς δεν μπορούν να το χρησιμοποιήσουν. Πολύ ακριβό. Βγαίνουν και υπηρετούν την τηλεόραση, λένε ότι κάναμε το δρόμο. Δεν μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε. Πηγαίνετε στον αυτοκινητόδρομο, δοκιμάστε τον αυτοκινητόδρομο της Κωνσταντινούπολης, δείτε πόσοι οδηγοί φορτηγών θα δείτε; "
Ένας άλλος οδηγός φορτηγών είπε: "Έχω 24 δισεκατομμύρια εισιτήρια. Υπάρχουν; Αφήστε τον Υπουργό Μεταφορών να μπει στο Κοινοβούλιο και να τον αφήσει να έρθει και να τον αφήσει να έρθει για ένα μήνα. Αφήστε τον να απομακρύνεται από εδώ στο δρόμο, γι 'αυτό αντέδρασε.
"Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΑ"
"Έτσι, ο ζηλιάρης της Ευρώπης; Εξωτερικών πλάκες 60 τόνους που εργάζονται στην Τουρκία. Δεν φτάνει καν σε κλίμακες; Πού είναι ο Υπουργός Μεταφορών; Ο Bir trucker ρωτάει: ık Είμαστε κουρασμένοι από αυτό τώρα. Πηδούν στο αυτοκίνητο στις 2:00 π.μ., ώστε να μπορώ να γράψω ένα εισιτήριο. Τι κάνει ο Υπουργός Μεταφορών; Τώρα έχουν έναν ταχογράφο. Ένας άνθρωπος δεν είναι παρά πλούσιος. Ο ταχογράφος είναι δυόμισι δισεκατομμύρια.
"ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΩ;"
Ο Kasım, ένας φορτωτής φορτηγών, είπε ότι οι φορτηγοί οδηγήθηκαν χωρίς επιτήρηση και είπαν, olarak Δεν είμαστε ικανοποιημένοι με την κατάσταση μας ως φορτηγατζήδες. Ερχόμαστε σε αυτό το site, κοιμόμαστε 5 ημέρες. Είμαστε σαφείς σε εμάς. Η ελαστική ήταν 3 χιλιάδες λίβρες, μια πλάκα τροφής ήταν 10 κιλά 25 λίβρες, ένα τσάι 1 λίβρα ήταν 1,75 λίρες, η τουαλέτα ήταν 2 κιλά. Τι κέρδος; 28 ετών, κοιτάω 58 ετών. Θα κάψω τον εαυτό μου; Δηλώνοντας ότι το έχει κάνει εδώ και 5 χρόνια, ο Kasım συνέχισε: είμαι από τη Malatya. Φέρνουμε εδώ τα βερίκοκα από τη Μαλάτια. Κάνουμε καύση χιλίων λίτρων ντίζελ. Έχει λάδι, έχει νερό, έχει ελαστικό, έχει επένδυση. 6-7 χιλιάδες λίρες κάνει χρήματα. Μαμά μαγειρεύει στο σπίτι και τρώμε στο αυτοκίνητο. Δεν πρέπει να φάμε έξω, ώστε να φέρουμε το ψωμί στο παιδί μας. Δεν παπούτσια στα πόδια μας. Δεν πλένω σε 10 ημέρες, είναι κρίμα το κεφάλι μου να είναι αμαρτία. Σας βλάπτει. İnsan
"Εάν δεν μπορείτε να βρείτε μια εργασία κατά την επιστροφή σας"
Εξηγώντας το κόστος του φορτωτή οδικών μεταφορών Σμύρνης-Αϊδινίου, "550 κιλά από τη Σμύρνη στο Aydin. Προμήθεια 50 λίτρων. 350 κιλά ντίζελ, οδηγός 150 λιβρών. Στο δρόμο πίσω, βρήκατε μια δουλειά, δεν θα μπορούσατε να το βρείτε. Αυτό τελείωσε τώρα. Ασφάλιση 500 λιρών. Όλοι οφείλουμε χρηματοδότηση. Οφείλω 150 000 λίρες. Μήπως ο οδηγός λαμβάνει 24 δισεκατομμύρια εισιτήρια; Πώς μπορούμε να κάνουμε επιχειρήσεις; Τα μηνιαία κέρδη μου 3.000 λίρες ή δεν έρχονται ή όχι ", είπε.
"ΕΑΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΠΑ"
Ο Αλί Τοπάλ, Πρόεδρος του Εμπορικού και Εμπορικού Επιμελητηρίου της Σμύρνης, δήλωσε στην ομιλία του: "Θα μεταφέρουμε τα αιτήματά σας στο υπουργείο και στους εργάτες" Αν βρισκόταν πίσω μας, θα βρούσαμε τη λύση εγκαίρως. Δεν μπορούμε να υπερασπιστούμε το δικαίωμά μας, να βγούμε από την πλάτη μας ».
Οι Truckers εξέφρασαν τις αντιδράσεις τους και είπαν: uz Δεν σας βλέπουμε πουθενά, δεν υπερασπίζεστε το δικαίωμά μας. Υπάρχει μίσθωμα για το ψηφιακό για κάποιον. Το έθεσε αυτό. Είμαστε πίσω από την αιτία μας μέχρι το τέλος. Το κράτος μας επέβαλε. Πάρτε τα πόδια σας μακριά από μας. Πρέπει να κάνουμε κάθισμα, είπε.
Ο Τοπάλ δήλωσε ότι οι οδηγοί φορτηγών θα απευθυνθούν στο γραφείο του κυβερνήτη για τη δράση και ότι θα διαβιβάσουν τα προβλήματα που σχετίζονται με τους ταχογράφους και τη μέτρηση των τόνων χιλιομέτρων. Οι Truckers θα ακολουθήσουν αυτά τα λόγια, πρόσθεσε.
3 ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΝ ΣΤΟ URFA
Στην πόλη Urfa, οι μεταφορείς συγκεντρώθηκαν στον αυτοκινητόδρομο Urfa-Akçakale. Εντούτοις, η δράση για το κλείσιμο δρόμου εμποδίστηκε με την προώθηση της απόφασης του κυβερνήτη. Οι φορτωτές που αντιδρούν στην κατάσταση πήγαν στο συνεργείο για λόγους εξήγησης. Ωστόσο, αφού η ένταση στην αστυνομία δεν επέτρεπε την κράτηση τριών ατόμων.
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΕ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΚΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΚΑΕΛΙ
Οι φορτωτές Konya που επιθυμούν να κάνουν τη δράση του κλεισίματος των οδικών μεταφορών συγκεντρώθηκαν στο Truck Garage. Στη δήλωση, δεν υπήρχαν αρκετοί χώροι στάθμευσης, ζητήθηκε η επίλυση της ανάγκης εφαρμογής ψηφιακών ταχογράφων, ο καθορισμός των τιμών μεταφοράς και οι γνωστοποιήσεις φορτίου.
TOMA και σπρέι πιπεριού παρενέβησαν οι μεταφορείς που περπατούσαν στη νέα οδό της Κωνσταντινούπολης και ήθελαν να κλείσουν το δρόμο.
Η αστυνομία παρενέβη σε μεταφορείς που θέλουν να κλείσουν το δρόμο στο Kocaeli
8 άτομα κρατούνται στο GEBZE
Τα μέλη της εταιρείας Gebze Transporters and Logistics Association συγκεντρώθηκαν στο Gebze Truckers και στο TIR Park τη δεύτερη μέρα της δράσης. Οι Truckers έκλεισαν την είσοδο στο γκαράζ.
Ο Bahattin Demircan, Πρόεδρος του Συνδέσμου Μεταφορέων και Logistics της Gebze, δήλωσε: "Δεν υπάρχει υποδομή για αυτή τη ρύθμιση όσον αφορά τη μεταφορά.
Μετακινητές, η D-100 στο δρόμο για να κλείσει την κυκλοφορία στην αστυνομία παρενέβη στην ομάδα. 8 από τους μεταφορείς κρατήθηκαν.
Ο αυτοκινητόδρομος TEM Tuzla-Orhanlı φορτωτές που συλλέχθηκαν προς την κατεύθυνση των φορτηγών έκλεισαν το δρόμο προς την κατεύθυνση της Άγκυρας. Παρατηρήθηκαν μεγάλες ουρές οχημάτων. Οι αστυνομικές ομάδες αναφέρθηκαν στη σκηνή με ειδοποίηση. Υπήρξε βραχυπρόθεσμη ένταση μεταξύ του κέρατος και της αστυνομίας. Οι ομάδες έπεισαν τους μεταφορείς και σύντομα άνοιξαν το δρόμο προς την κυκλοφορία. Η ουρά του οχήματος που σχηματίστηκε στον αυτοκινητόδρομο επέστρεψε στην κανονική κατάσταση μετά το άνοιγμα του δρόμου.
Ο πρόεδρος του σωματείου Orhanlı Transporters, Ali Pasha Hatipoğlu, δήλωσε σε δήλωσή του: "Οι έμποροι φορτηγών είναι σε δύσκολη κατάσταση, οι έμποροι φορτωτών βρίσκονται σε δύσκολη κατάσταση. Πρόσφατα προβλήματα που σχετίζονται με τη νομοθεσία, τον φορτηγαγωγό και τον μεταφορέα έχουν λυγίσει τη μέση. είναι ένα πρόβλημα. " είπε.
Οι οδηγοί στην Άγκυρα, το Kırıkkale, το Nevşehir και το Çorum έκαναν επίσης τη δράση. (NEWS CENTER)
Ugur Can Karakaya
Καϊσέρι
Καϊσέρι
Οι οδηγοί φορτηγών και φορτηγών στο Kayseri, ήθελαν να κλείσουν τη γέφυρα του Βοσπόρου. Οι οδηγοί που αντιμετώπισαν το εμπόδιο της αστυνομίας, απευθύνθηκαν στην κυβέρνηση: "Είμαστε πεινασμένοι, θέλουμε να εξαλειφθούν τα παράπονά μας"
Οι αυξήσεις των καυσίμων, οι ποινές και οι χαμηλοί μισθοί έχουν καταστεί αδύνατο να ζήσουν εξαιτίας των οδηγών ", ο νέος νόμος πρόσθεσε ένα κτύπημα στην κορυφή του hunchback μας", είπε.
Μιλώντας στους οδηγούς, Evrensel'e "Δεν μπορούσαμε να παρέχουμε τη ζωή μας, είπε ο ψηφιακός ταχογράφος, είχαμε ταχογράφους στην έξοδο του εργοστασίου μας, το όνομα μας ήταν φόρος, κατανάλωση, κατανάλωση, κόστος επισκευής, κόστος ελαστικών, κόστος επισκευής". Μια παρακέντηση στο δρόμο, διάτρητη, χέρι με χέρι, επιστροφή πίσω για να επιστρέψει. Πληρώνουμε 650 πύλες γέφυρα διέλευση στην Κωνσταντινούπολη.
"ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΜΑΣ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΤΕΛΗ"
Ένας άλλος οδηγός, ο οποίος δήλωσε: "Ας εφαρμόσουμε την έκπτωση φόρου που εφαρμόζεται στην εφοδιαστική", είπε, "Θα εφαρμόσουμε τα ευρωπαϊκά πρότυπα, έφεραν αίτηση ταχογράφου, γιατί τα έσοδά μας δεν προέρχονται από ευρωπαϊκά πρότυπα; Φόροι στην πλάτη μας, ντίζελ στην πλάτη μας! Η αμοιβή μας θα πρέπει να γίνεται σύμφωνα με τον υπολογισμό χιλιομέτρων ", είπε.
"ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΦΟΡΟ, ΤΑ ΑΦΡΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ"
"Η κυβέρνηση παίρνει τον φόρο από εμάς στα ευρωπαϊκά πρότυπα, ενώ πληρώνει τα αφρικανικά πρότυπα", δήλωσε ένας άλλος οδηγός, "Φέρνουμε όλη την επιχείρηση μεταφορών, ό,τι κάνουμε, σταματάμε αν σταματήσουμε, παντού μαζικές εταιρείες Logistics προσπαθούμε να βγάλουμε χρήματα από εμάς. πρέπει να πούμε μια στάση », είπε.
"ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΟΠΟ"
«Έχουμε λογαριασμό ταξί», είπε.
"Είμαστε πεινασμένοι ως έθνος, ξέρετε τι σημαίνει να πεινάτε το παιδί σας;" Το Υπουργείο Μεταφορών είναι ο συνομιλητής μας, ο πρόεδρος της ομοσπονδίας οδηγών είναι ο Ali Ateş, ο οποίος δεν είναι μεταξύ μας, όχι μαζί μας, όλοι μας τιμωρούν όλους, έχουμε στην τσέπη μας τρία ή πέντε λεπτά. Δεν υπάρχει καμιά επιστροφή. "
"ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΕΙ ΤΙΣ ΦΟΡΟΣ ΤΩΝ ΜΠΟΣΣΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΑΣ;"
"Υπάρχουν πολλά εργοστάσια στην Οργανωμένη Βιομηχανία που οφείλει εκατομμύρια στο Bağkur και το SSK", δήλωσε ο οδηγός.
"Εξετάσατε έναν μεσάζοντα που θέλω να πάρω ψωμί στο σπίτι μου Εκατομμύρια χρέη της Cengiz Holding έχει ανασταλεί από το κράτος Γιατί έχουμε χρέος Γράφουμε στον οδηγό 500 λίβρες Ένας ιδιοκτήτης γράφει μια ποινή Ποια είναι η διπλή τιμωρία Μας διώχνουν"
ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
Οι οδηγοί φορτηγών και φορτηγών ανέφεραν τις απαιτήσεις τους:
- Οι Truckers θέλουν να κερδίσουν έσοδα πάνω από τα μίλια.
- Κατά την έκδοση του Πιστοποιητικού K, υπήρχε αίτηση βασικής τιμής. Ποτέ δεν εφαρμόστηκε. Θέλουμε να ελεγχθεί.
- Δεν θέλουμε τα C2 πιστοποιημένα οχήματα να εργάζονται στο σπίτι.
- Θέλουμε τα χρέη SSI να καταβάλλονται και να πληρώνονται χωρίς τόκο.
- Θέλουμε να μειωθεί το καύσιμο και να μην τιμωρηθεί διπλά.
- Δεν θέλουμε να τιμωρηθούμε για τις λάθος κλίμακες.
- Θέλουμε να ελέγχουμε όσο κάνουμε στις εταιρείες διαμεσολάβησης για τις εμπορευματικές μεταφορές.
- Τρόφιμα, πλύσιμο, επισκευή ελαστικών, βιομηχανική εργασία και ούτω καθεξής. έχουμε πολλά έξοδα. Αλλά δεν φαίνεται να είναι δαπάνη. Θέλουμε να εμφανίζεται ως δαπάνη.
- Λόγω της έλλειψης εγκαταστάσεων στους δρόμους, δεν μπορούμε να συμβαδίσουμε με το χρόνο και να ξεκουραστούν στην κορυφή του βουνού. Θέλουμε αρκετή εγκατάσταση ανάπαυσης.
- Για όσους θέλουν πιστοποιητικό ευρωπαϊκών προτύπων, θέλουμε να χρεώσουμε τα ίδια πρότυπα.
- Θέλουμε να καταργηθεί η εφαρμογή ψηφιακού ταχογράφου και λήψης δεδομένων.
: "Οι ενέργειές μας θα συνεχιστούν μέχρι να ικανοποιηθούν τα αιτήματά μας", δήλωσε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου